pey-sel-nini-1370

۲۴ دی سال ۹۷ اولین حرکتت تو شکم مامان

1397/10/25 1:44
نویسنده : seli1370
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .قربون اون حرکات نازت بشم من .امروز ۲۴ دی ماه سال ۹۷ درست ۲۰ هفته و دو روز هستم .اولین حرکتتو فهمیدم. قربونت برم دلغکدلغکمحبتمحبتبغلبغلخیلی خیلی خوشحالم . امروز از صبح به مثانم فشار میاری .هی ضربه میزنی . الانم بیدار موندم باز ضربه بزنی بفهمم .خیلی خیلی دوست دارم .عاشقتم مامانم .با هر حرکتت احساس میکنم کل دنیا رو بهم دادن .خدا رو هزاران هزاران مرتبه شکر . تو نعمت و رحمت و هدیه از طرف خداوندی . هزاران بار هم شکر کنم باز کمه .قربونت برم. امروز بهترین روز زندگیم بود .هیچ وقت لحظه به لحظه خاطرات بارداری رو فراموش نمیکنم .لحظه به لحظش لذته .لذته با تو بودن .لذت عاشق و معشوق .لذت حس غریب و وصف نشدنی بین من و تو.به بابا هم کفتم داری تکون میخوری کلی ذوق کرد .میگفت کو منم ببینم؟؟ گفتم هنوز زوده تو ببینی .فعلا من و بالام میفهمیم هیشکی نمیفهمه .قربون هر دوتاتون برم من .عاشقتونم .محبتبوسبوسبغلبغل

پسندها (4)

نظرات (4)

مامانیمامانی
25 دی 97 9:39
سلام به به مبارکه . به سلامتی . بابا میگه کو منم ببینمخندونکخندونکخندونکخندونک
seli1370
پاسخ
سلام ممنون عزیزم . والله آخه میخوااد اونم ببینه .نمیدونه که هنوز پرنسسم کوچیکهمحبت
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
26 دی 97 0:17
تبریک میگم گل 
seli1370
پاسخ
ممنون عزیزم
دخترخاله و دختر عمه عطیهدخترخاله و دختر عمه عطیه
26 دی 97 20:46
مبارکه تشویقتشویقتشویقتشویق
seli1370
پاسخ
ممنونم عزیزم محبت
مامانمامان
8 بهمن 97 10:05
همیشه دلتون گرم
seli1370
پاسخ
ممنونم خانمی 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pey-sel-nini-1370 می باشد