pey-sel-nini-1370

۷.۵ ماهگی دختر خوشگلم

1398/9/20 2:55
نویسنده : seli1370
450 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیز دلم .فدات بشه مامان .ماشالله روز به روز خانمتر و هوشگلتر میشی ماشالله . از ۴.۵ ماهگی غلظ زدی . از اوایل ۷ ماهگی شکمتو بلند کردی الان که ۷.۵ ماهگی هستی اولا ۸ کیلو ۸۰۰ شده وزنت . خودشم کامل شکمتو بلند میکنی .پاهاتو جلو میبری ولی دستاتو نمیتونی .سینه خیز میری هر چی دوست داری بر میداری .کامل خودتو میکشی جلو .آفرین دختر خوشگل و زرنگ من .ماشالله خیلی خیلی زرنگی .کم مونده دختر خالت بیاد باهاش بازی .اون روز کلی ویارونه برا خالت درست کردم .تو هم خوردی فدات شم . پس دخترم ۷.۵ ماهگی ایمهلده .آفرین عزیز دلم . یسنا هر چی رو میخوای اینقدر از ته دل جیغ میکشی که صورتت قرمز رنگ میشه دختر شیطون .وقتی بابارو میبینی گریه میکنی که منو بگیر بغلت .وقتی لباس تنت میکنم گریه میکنی . وقتی عسلو میبینی از خوشحالی دست و پا میزنی میری بغلش . وقتی میخوام ازت فیلم بگیرم گریه میکنی که دوربینو بده به من یا هم بندشو میخوای قربونت برم .خیلی دختر با نمک و خوشگلی هستی .خیلی خیلی دوست داریم عزیز دلم .




پسندها (5)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pey-sel-nini-1370 می باشد