pey-sel-nini-1370

۹ ماهگی و ۱۰ ماهگی و اولین دندونت مبارک

1398/12/9 15:09
نویسنده : seli1370
516 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دختر عزیزم .۹ ماهگی و ۱۰ ماهگیت مبارک . عزیز دلم .شرمنده وقت نکردم ۹ ماهگیتو برات به وقتش بنویسم .عزیز دلم ۹ ماهگی ۹ کیلو ۶۰۰ وزنت بود .۶۹ قدت . چند روز مونده بود ۹ ماهه بشی بابا بابا .و و میگفتی .باز چند روز مونده بود ۹ ماهه بشی بلند شدی کامل حرفه ای از مبل و میز سرپا وایسادی چند بارم بد جور زمین خوردی قربونت برم .من فدات بشم .ماشالله خیلی شلوغی میکنی از همه کارام موندم . قربونت برم ۹ ماهه بودی هر چی رو ازت میپرسیدم با دستت نشون میدادی مثل جیزا . ساعت . عکس مامان بابا رو هم میشناسی .خیلی غریبی میکنی .مخصوصا از عمه و عموت خیلس میترطی .نمیدونم چرا؟؟ شاید میبینی به همین خاطر .اون روز برات کتاب داستان میخوندم اول گوش دادی بعد خسته شدی رفتی دیدی من دس بردار نیستم شروع کردی سرم داد زدی که تموم کن .باز دیدی بازم میخونم تف کردی رو صورتم بی ادب .اونقدر بوست کردم فدات شم .خیلی دختر باادبی و با نمکی هستی . عزیز دلم تو ۹ ماهگی دندون در آوردی فدا بشم . دندونت مبارک .اولین مرواریدت مبارک عشقم .بردیمت آتلیه اونجا فقط حرف میزدی . اه اه میکردی فددت شم .خیلی دختر بد غذایی هستی .میرم برات فرنی درس کنم نگاه میکنی میبینی برا تو میپزم عق میزنی . یا موز وسوقو قاطی میکنم میبینی عق میزنی .اون روز برات خونه مامان جون شام دادم دیگه نخوردی بقیشو دادم به عسل رفتی سر عسل داد میزدی که بده به خودم .اونقدر داد زدی سزش .عسلم بهت میداد تو میخوردی .از صبح تا شب یا بغل منی یا بغل بابا .هر چقدر تلاس کردم تو رورویک ننشستی .میخوام بزارمت رو صندلی غذا جیغ میزنی .دختر بی ادب هر چقدر تلاش کردم شیر خودمو نخوردی اصلا . فقط شیر خشک میخوری .هلن ویاسمین زهرا هم به دنیا اومدن وقتی اونارو میبینی میخوای بوسشون کنی .یا بزنینشون .خیلی ذوق میکنی وقتی میبینی .عاشق عسلی اونقدر دوسش داری ‌.الانم ده ماهه هستی ۱۰ کیلو وزنته .۷۴ قدته . ۴۶ دور سرته . عاشق گریا کردناتم خیلی با نمک گریه میکنی .خیلی سختم میخندی .لبخند میزنی ولی بلند بلند بعضی وقتا که خیلی ادا در میارم میخندی فدات شم .عاشق خنده هاتم .تازگیا میگی آپ .قبلا بابا و به به میگفتی فدات شم که عاشقتم الانم خوابوندمتکه وبلاگ بنویسم نمیزاری بیدار شدی .تازگیا هم موهات ماشالله زیاد شده
این عکسای نزدیک ۱۰ ماهگیته .قربون دنودنات برم .تو یکی از عکسا نگاه کنی میبینی اشاره کردنتو .














دخترم تازگیا مریضی سختی به نام کرونا اومده .یه ویروسه خیلی خطرناکه .جون خیلیارو گرفته .از چین اومده .الان هممون از ترس قرنطینه شدیم .دعا کن زود از بین بره .خیلی سخته .خدا خوش کمکمون کنه



پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pey-sel-nini-1370 می باشد