pey-sel-nini-1370

هفته 13 بارداری

1397/9/10 19:06
نویسنده : seli1370
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .خوبی؟؟ خوشی؟؟ انشالله بزرگ شدی قربونت برم.انشالله همیشه تنت سالم وشاد باشه.و هزار سال عمر کنی . مامان قربونت بره الان همه اعضای بدنت تشکیل شده در حال رشد کردنه .مامان قربونه تک تگ اعضای بدنت بره .فدات بشم من .عشق من .دکتر چند وقته نگرانم کرده حال خوبی ندارم .همش نگرانتم .هر لخظه نگرانتم. 8 آذر سال 97 عقد الشن جون بود مامانی .رفتیم جشن نامزدیش .خیلی خوش گذشت مامانی .مامان کلی رقصید .نمیدونم تو چی کار میکردی تو شکمم؟؟؟ با خودم میگفتم الان بچم سرش درد گرفت اونقدر آهنگ بود .خیلی خوش گذشت .انشاللع خوشبخت بشن .عزیز دلم هنوز جنسیتتو نمیدونم .انشالله 9 دی میرم برای جنسیتت .قربونت برم من . هر چی باشی برا من و بابا عزیزی .عاشقت هستیم .فدات شم .اینم عکس عسل ومهدیار تو جشن الشن جون .جای تو خالی بود .خالی که نبود تو شکمم بازی میکردی فدات شم محبتمحبتبوسبوس

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pey-sel-nini-1370 می باشد