pey-sel-nini-1370

15 هفتگی مبارک

1397/9/17 1:00
نویسنده : seli1370
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .مامان قربونت بشه .من فدات شم .چند وقته خیلی سرم شلوغه خیلی کم تونستم باهات حرف بزنم .منو ببخش که مامان بدی بودم برات .عزبزم امروز 15 هفتگی شدی .15 هفتگیت مبارک .قربون قدم های ناز تو برم که اینقدر خوش قدمی .هفته پیش عقد الشن بود .دیشبم مجلس بله برون دایی محمد رضا بود .تو جقدر خوش قدمی عزیز دلم .15 آذز بود .انشالله چتد روز دیگه هم باهم میریم مراسم عقدشون . قربونت برم من پریشبم نی نی پریسا جون به دنیا اومد .خیلی سرم شلوغه کوچولوی مامان . انشالله بیای بغلم باهم بریمم بگردیم .کوچولوی مامان یکمی هم از بابات بگم .انشالله وقتی به دنیا اومدی بزرگ شدی قدر باباتو بدون .خیلی خیلی بابای مهربونی داری .الان که اینا رو مینویسم اشک تو چشام حلقه زده .خیلی خیلی هوامونو داره .نمیزاره آب تو دلم تکون بخوره  .مثل کوه پشتم وایساده همه مشکلات و ناراحتی ها رو به جونش میگیره نمیزاره من و تو یکم ناراحت بشیم .هر چه قدر بگم کم گفتم .خوشبحالت که همچین بابای مهربون و با درکی داری .خیلی دوسش دارم .نمیدونی جقدر نگرانته .بهترین بابای دنیا رو داری خوش به حالت .خدا سایشو همیشه بالا سرمون نگه داره .خدا هر دوتاتو حفظ کنه .فدای هر دوتون بشم من محبت در ضمن دیشب تو مهمونی اونقدر خوش گذشت اونقدر باهم خندیدیم .روزهای خیلی خوبیه  

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pey-sel-nini-1370 می باشد