pey-sel-nini-1370

19 هفتگی و ویارونه عشقم

1397/10/14 22:30
نویسنده : seli1370
858 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی .سلام نور چشمم .خیلی دوس دارم وقتی بزرگ شدی بیای خاطراتتو خودت بخونی .انشالله وقتی اینارو میخونی چه من باشم چه نباشم خوش و سلامت باشی و تو زندگیت موفق باشی .مامانی امروز ۱۹ هفته شدی .ماشالله روز به روز داری خانم تر میشی .مامانم روز به روز چاقتر میشه .خندونکخندونک اشکال نداره انشاللله وقتی به دنیا اومدی رژیممو شروع میکنم قوقولی تو هم اونقدر شلوغی میکنی ازم کار میکشی که خود به خود لاغر تر مشم .فدای شلوغیهات برم من .مامانی امشب خیلی تو شکمم شلوغی کردی .نمیدونم چرا نمیخوابیدی؟؟ نذاشتی منم بخوابم .فدای اون پاهای کوجیکت بشم من که فقط تکون میخورن . محبت پرنسسم دیشب خونه مامان جونت بودیم .به مناسبت قدم های ناز و کوچولوی تو مامان جون وعمه جون مهمونی داده بوده بودن .خودشم چه مهمونی چه غذاهایی خوشمزه دستشون درد نکنه خیلی زحمت کشیده بودن .باز دیشب پر خوری کردم اونقدر که غذاها خوشمزه بود .ولی بازم طبق معمول ویار بابات بیشتر از من شده بود .الانم برا خودم یکی از دسرهای عمه جونتو آوردم که امروز خودم بخورم .از صبح گیر داده که دسر مال منه پاشو بیار .منم تا الان مقاومت کردم نگهش داشتم برا خودم ولی فکر مجبورم بیارم بابات بخوره .گفتم که ویار بابات بیشتر از منه قه قههقه قهه در کل دیشب خیلی خوش گذشت .دستشون درد نکنه خیلی زحمت کشیده بودن .فقط به خاطر عشق تو بود .از الان خیلی دوست دارن محبت دستتون درد نکنه عمه جون و مامان جون خیلی زحمت کشیدین.دوستون دارمبوساینم بگم اولین ویارانه تو رو زن عمو فروغ آورده بود برام . میدونه سالاد ماکارونی خیلی دوس دارم .عاشق سالاد ماکارونیم .به همین خاطر همینکه باردار شدم برام کلی سالاد ماکارونی درست کرد فرستاد .منم از هول یادم رفت عکس بگیرم .ولی خیلی خوشمزه بود .سالاد ماکارونی های زن عموت حر ف نداره .انشالله به دنیا میای برا تو هم درست میکنه میبینی چقدر خوشمزه میشه .دستش درد نکنه .ولی حیف یادم رفت عکسشو بگیرم .زن عموتم خیلی دوست داره .هر دفعه میرم سنوگرافی اونقدر بهم زنگ میزنه که حال تو رو بپرسه .بیشتر از من اون نگرانت میشه .تا خبرارو بهش ندم راحت نمیشه .خیلی حال تو و مامانتو پیگیر میشه.بوسدوست دارم زن عمو بوسهمه دوست دارن عزیزم .من وباباتم که عاشقتیم .عکس های ویارانه دیشبو برات میزارم ببین مامانت دیشب چه خوشمره هایی خورده .قربونت برم .انشالله به دنیا بیای از باقلوا های عمت قرمه سبزی های مامان جونت بخوری ببینی چقدر خوشمزه ان 

پسندها (6)

نظرات (2)

مامانمامان
14 دی 97 23:37
نوش جان
seli1370
پاسخ
ممنونوعزیزم
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
21 دی 97 16:41
نوش جان. گل
seli1370
پاسخ
ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pey-sel-nini-1370 می باشد