pey-sel-nini-1370

۲۰ هفتگیت مبارکه عشق من

1397/10/24 14:52
نویسنده : seli1370
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس خوشگلم .حالت خوبه؟؟ قربان تکونای نبض مانندت برم .فقط در حد نبض احساس میکنم حرکتتتو .بعضی وقتا نگرانت میشم .شاهزاده خانم دلم برات به ذره شده .میدونم چند روزه مامان خیلی خستت کرده .ولی مجبورم عزیز دلم .شبا از خستگی نمیتونم بخوابم تو هم با من بیدار میمونی .چند روز دیگه تحمل کنی تموم میشه ‌بابا امتحاناتش شروع شده .مجبورم براش صبحونه و نهار و شام مفصل درست کنم خونه رو زود زود تمیز کنم تا بتونه با آرامش به درساش برسه .ولی شبا از کمر درد گریم میگیره .دعا کن بابا اماحانتشو خوب بده .این ترم آخرشه .دیگه داره تموم میشه خدا رو شکر .چند تا کار نا تموم داریم دعا کن زود همش نتیجه بده .این هفته خیلی سرم شلوغ بود ببخشید نتونستم زودتر از این وبلگتو بنویسم .این هفته خونه عموت مهمون بودیم .باز چه غذاهایی به به .باز سالاد ماکارونی زن عموت به به محبت چند روزیم که مشغول درس های باباتم و خانه داری .دیشب کلی برات خرید کردم .انشالله وقتی سیسمونی هاتو چیدم عکس همشو برات میزارم .فدات شم .تولد آقا حافظه تو عکسا

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانیمامانی
24 دی 97 16:37
سلام خانومی به به به سلامتی . چه قاقای خوشمزه ای . امیدوارم به سلامتی شاهزاده خانومت را در آغوشت بگیری .به منم سر بزن
seli1370
پاسخ
ممنونم عزیزم .لطف دارین .چشم حتما 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pey-sel-nini-1370 می باشد