pey-sel-nini-1370

۸ ماهگی

1398/10/16 20:21
نویسنده : seli1370
240 بازدید
اشتراک گذاری
سلام بسنای خوشگلم .۸ ماهگست مبارک دختر گلم .نمیدونی چه دختر شیرینی شدی ماشالله .درست از ۸ ماهگی دست زدی میگم چپان چپان اله دست میزنی.اون روز بهت میگم‌توپو بده به من میدی .بعد چند بار گفتن شدیدا گریه کردی که نمیدم .الان ۸.۵ ماهگی هستی ۹ کیلو ۳۰۰ هستی عزیزم .تازگیا ازبغل من جدا نمیشی ‌.از ۷.۵ ماهگی شروع کردی به چهار دستو پا رفتن ۸ ماهگی کامل کامل حرفه ای چهار دست و پا میری .فدات بشم .دختر زرنگ من .هر جا میرم باهام میای .آشپزخونه میرم گریه میکنی میای .دستشویی میرم میای . میای آشپزخونه میشنی کنار مامان با قابلمه و لپه و لولیا بازی میکنی .مامانم به کاراش میرسه .قربونت برم .خیلب دختر با نمک و خوشگلی هستی .از صبح تا شب فقط میخورمت .تازگیا کارتون انگلیسی میبینی .چه با شور و شوقم نگاه میکنی .دیگه اصلا غذا نمیخوری .بچه بدی شدی .فقط شیر میخوری .هر جا مشینیم ایمهلیسن میای بغلم .خیلی دختر ماه و ساکتی هستی . شلوغی ها ولی شلوغیهات دلنشینه خستم نمیکنه . از صبح تا شب بازی میکنی .بعد ۲ تا ۲.۵ ساعت خسته میشی میخوابی.بعد چند روز انشالله دختر خالت به دنیا میاد .باهم بازی میکنین .اسم اونم شد یاسمین زهرا .دلم براش تنگ شده .زود به دنیا بیاد بریم بازی کنیم باهاش . ماشالله دختر خوش قدمی هستی همینکه به دنیا اومدی همه حامله شدن البته مهم دختر خالته . بقیه زیاد مهم نیستن یسنای عزیزم زود زود بزرگ نشو .این روزها شیرین ترین روزهای زندگیمونه .خیلی باهم عاشقانه هستیم .خیلی خیلی دوست دارم عزیزم .عاشقانه دوست دارم
پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pey-sel-nini-1370 می باشد