pey-sel-nini-1370

چند روز مانده به پنج ماه تمام

1398/6/27 16:21
نویسنده : seli1370
220 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیز دلم .قربونت برم .آخ که من چقدر دوست دارم .مامان جونم کم مونده ۵ ماه تموم بشی .مامانی این ماه خیلی اذیت شدی هم واکسن چهار ماهگیت خیلی اذیتت کرد .چهار روز بکوب تب کردی .هم این ماه مریض شدی .خیلی اذیت شدی .عوضش خیلی هم بزرگ شدی .خانم شدی .وزنت زیاد جلو نرفت به خاطر مریضیت نتونستی شیر بخوری وزنت کم جلو رفت این ماه .ولی رفتارات خیلی بزرگ شده .ماشالله غلط میزنی .با صدای بلند میخندی .سر و بدنتو کامل از بالش بلند میکنی .قربونت برم .با اسباب بازیهات بازی میکنی کامل .میزارم رو تشک بازیت اونقدر بازی میکنی با اونا .مامان چند روزه غذاتو شروع کرده ماشالله همشو میخوری .فرنی بهت میدم ماشالله میخوری قربونت برم .پشت سر من گریه میکنی .آی شلوغ شدی .دیگه نمیزاری من کارامو بکنم .فقط گریه میکنی بیا پیشم .منم فدات شم .هر چی تو بگی اونو میکنم.یسنا اونقدر حرف میزنی غلط میزنی .ماشالله بل بل زبون شدی قربونت برم .خیلی روزهای خوبیه .واقعا بزرگترین نعمت زندگیم هستی .با اومدن تو هیچ مشکل و درد و غم وغصه ای ندارم .تو فرشته نجات منی .تو با اومدنت شادی آوردی خونمون .بابا رو اینقدر دوسش داری .بابا تو رو فقط تو بغلش میگره میگردونه تو هم عاشقش شدی .قربونت برم من الانم داری با خاله جونت بازی میکنی





پسندها (3)

نظرات (2)

mohammad
28 شهریور 98 10:47
سلام ان شالله خدا حفظشون کنه
❤️Maman juni❤️Maman juni
4 مهر 98 6:36
ای جانم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pey-sel-nini-1370 می باشد