pey-sel-nini-1370

۱۸ هفتگیت مبارکه پرنسسم

1397/10/12 1:03
نویسنده : seli1370
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس مامان .سلام خوشگل مامان .سلام ناز نازی مامان .سلام کوچولو موچولوی مامان .قربون تک تک اعضای بدنت برم من .قربون اون پاهای کوچیکت قلب کوچولوت دستات انگشتات .پاهات که همشک اون روز تو سنوگرافی دیدم .عیزی مامانم ۹ دی سال ۹۷ رفتم سنوگرافی برای تعیین جنسیت .رفتم آقای دکتر تک تک اعضای بدنتو بهم نشون داد .قربون طحال و کبد ومعدت برم من که همشو دیدم .قربون او کلیه های کوچیکت .عاشقتم به خدا عاشقتم .از الان بوتو دارم حس میکنم شب خواب میدیدم بهت شیر میدم .اونقدر شیر خورده بودی که همه صورتت شیر بود چه لحظه شیرینی بود .انشالله زود دنیا بیای بگیرم بغلت بوت کنم بها شیر بدم .قربون بوی تنت برم من .آقا دکتره گفت بچت دختره .پرنسس کوچولوم نمیدونی چقدر خوشحال شدم .داشتم گریه میکردم از خوشحالی .چقدر لحظه ی شیرینی بود . مامان قربون قدمهات بره .پرنسسم به دنیای من خوش اومدی .ماشالله ماشالله دکتر گفت همه چی عالیه . خیلی شلوغی میکردی تو شکمم. پاتو انداخته بودی رو پات دکتر هرچقدر میزدت که پاهاتو باز کنی جنسیتتو ببینه باز نمیکردی .دکتر میگفت چقدر مقاومت میکنه .رفتم چند دوری زدم برگشتم پاهاتو باز کردی .ماشالله تو شکمم خیلی شلوغی میکنی .قربون صدای ضربان قلبت برم من .برای اولین بار صداشو شنیدم .امروزم رفته بودم پیش دکتر خودم داشت به صدای ضربان قلبت گوش میداد اونقدر تکون میخوردی تو شکمم که نمیزاشتی صدای قلبتو بشنویم .فقط صدای حرکت تو بود .دکتر میگفت چقدر تکون میخوره ماشالله شلوغه .آخ قربون شلوغیت برم من .چقور دلم برات تنگ شده .کنار منی اما دلم تنگ میشه هر لحظه غمگین وقتی اومدی قول میدم حتی یه لحظه ام تنهات نزارم .قول میدم مامان خوبی باشم .سعیمو میکنم . بعد سنوگرافی با خاله ساناز رفایم کلی برات لباس خریدیم . عصر هم با مامان جون و بابا جون و خاله جون و مهدیار وعسل رفتیم شهناز باز کلی برات وسایل گرفتیم .دست بابا جون درد نکنه کلی برات لباس خریده .دست خاله جونتم درد نکنه بهترین لباسارو برات انتخاب میکنه .یکی انتخاب میکنه یکی پولشو میده منم فقط میشینم نگاه میکنم .دستشون درد نکنه کلی زحمت میکشن برات .چند روزه خیلی سر گرم سیسمونی خریدن هستم به همین خاطر وبلاگت دیر شد .منو ببخش مامانی .اینم بگم پاهاتو محکم فشار میدی به طرف چپم.دست میزنم کامل پاهاتو حس میکنم وقتی بهش دس میزنم بعد چند دقیقه میکشی کنار .قربونت برم که مامان اذیتت میکنه .پرنسس خوش قدمم هفته پیش عقد دایی محمد رضا بودد.از وقتی تو قدم گذاشتی اتفاقات خوب پشت سر هم میوفته .قربونت برم .خدا یار و یاورت و نگهدارت باشه .مامان کلی برات هر روز دعا میخونه که سالم و مومن به دنیا بیای .خدا پشت و پناهت باشه انشالله همیشه امام زمان همراهت باشه و از یار و یاورانش باشی .تو رو سپردم فقط به دست خودش .خودش مواظبت باشه .قربونت برم .پرنسس کوچولوی نازنین من .شب خوش عشق مامان محبتبغلبوس

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانمامان
12 دی 97 23:56
انشاالله بموقعش سلامت دنیامیاد
seli1370
پاسخ
ممنون عزیزم .محبتمحبت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pey-sel-nini-1370 می باشد