pey-sel-nini-1370

۱۷ هفتگی و یلدا مبارک عشق مامانی

1397/10/3 1:08
نویسنده : seli1370
444 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربون دل کوچیکت برم من .این چند روز خوش گذشت؟؟ مامانم خسته نشدی؟؟ از دست مامان که ناراحت نیستی؟؟ خدایی نکرده اذیتت نکردم؟؟ عزیز دلم ۱۷ هفتگیت مبارکه .دو روز پیش اولین شب یلدات بود عزیز دلم .ولی این شب یلدا با شب یلداهای قبلی فرق میکرد .همیشه خونه مامان جون اینا بودیم امسال خونه مادر شوهر عمه هاله اینا بودیم .با مادر جون و پدر جونه عمه هاله اینا و فاطمه حورا عمو حامد و زن عمو فروغ رفتیم سفر دو روزه .خیلی خوش گذشت مامانی .یکم خسته شدم ولی حال مامان خوب خوب بود .انشالله که تو اذیت نشدی و به مامان اخم نکردی .اگه اذیت شدی منو ببخش فدات بشم .خیلی دوست دارم هر لحظه هر لحظه فقط فکر تو بودم .رفتیم کنار رودخانه ارس ماهی خوردیم با عشقم .از اونجا رفتیم خونه مامان آقا خافظ اینااا.خیلی آدمای خوبی بودن خیلی محبت کردن انصافا .شب یلدارم اونجا بودیم .فرداش صبحونه رو خوردیم رفتیم ماکو .جات خالی بابایی کلی برا مامانت خرید کردمحبتبغل ناراحت نشو برا توهم یه بادی گرفت .خیلی میخواستیم برات خرید کنیم چون جنسیتتو نمیدونیم نتونستیم چیزی بگیریم .انشالله دفعه بعد بابایی فقط برا تو خرید میکنه حسودی نکن کوچول موچول زبان چی کار کنم ماشالله هزار ماشالله اونقدر بزرگ شدی که دیگه لباسام خیلی تنگ شده .مجبور شدم لباسای تازه بگیرم .مامان خیلی چاق شدهخندهاشکال نداره فدای سرت فقط تو سالم باش .قربونت برم .مامان جون میگفت مشهد خیلی دعامون کرده نذر کرده انشالله سالم به دنیا بیای باهم هممون بریم مشهد پیش امام رضا .اونا هم الان برگشتن .درسته که همه سفرمونو خودت دیدی وشنیدی ولی برات عکس میزارم ببینی وقتی تو شکم مامان بودی کجاها بودی و چی کار کردیم؟؟ مامانی جرا تکوناتو نمیفهمم؟؟ یه لگد محکم بزن به شکم مامان خوب حرکتاتو بفهم دل ضعف بره .تکناتو نمیفهمم نگرانت میشم .بعضی وقتا فقط  در حد نبض میفهمم .میخوام یه لگدی بزنی شکم مامان پاره شه اونوقت از نگرانی درمیام خندهاینم عکسا نی نی کوچولو .در ضمن رفتم غربالگری دو ماشالله جواب آزمایش عالی بود .۹ دی میرم سنوگرافی برا جنسیتت. همه خیلی مشتاقن جنسیتتو بفهمن مخصوصا خاله ساناز و زن عمو فروغ .منم نمیگم بهشون حرصشون بدم وقتی به دنیا اومدی میفهمنقه قههشیطان

پسندها (3)

نظرات (2)

مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
3 دی 97 17:02
سلام انشاالله هميشه سلامت و شاد باشید
seli1370
پاسخ
ممنون عزیزم .و همچنین شما
مامانمامان
4 دی 97 0:36
شاد باشید
seli1370
پاسخ
ممنون خانمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pey-sel-nini-1370 می باشد