pey-sel-nini-1370

۲۲ هفتگی مبارک

1397/11/10 11:48
نویسنده : seli1370
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم .سلام ملوسکم .سلام پرنسس مامان و بابا .دخترم سیسمونیت تقریبا تموم شده .چند تا وسایلت مونده .یکیم بابا برات چند تا وسایل میگیره که اونم مونده .دست بابا جون  و مامان جون و خاله جونت درد نکنه .خیلی زحمت کشیدن تو این مدت .تقریبا وسایلاتو تموم کردن .خاله جونتم برات وسایل گرفته .دستش درد نکنه .دیروز رفتم دکتر صدای قلبتو شنیدم .قربون صدای قلبت برم من .چه تاپ توپی میکرد .دکتر گفت همه چی عالیه .رشدشم خیلی خوبه .خیلی خوشحال شدم .قربونت برم .تازگیا خیلی دلم برات تنگ شده . دیروز اصلا خبری ازت نبود هیچ حرکتی نمیکردی اونقدر باهات حرف زدم نازتو کشیدم .یهو شروع کردی به تالاپ تولوپ .دوز اورم گشده 😅😍اونقدر حرکت کردی .باهام بازی میکردی .من یه ضربه به تو میزدم تو یه ضربه به من .قربونت برم من .قوقولی مقولی تازگیا بهت حسودی میکنم .بابا خیلی هواتو داره .از الان خیلی دوست داره بیای چی میشه؟؟ هر کاری میکنه فقط به خاطر تو میکنه .اصلا نمیزاره من ناراحت شم برا کوچکترین چیزی .فقط به خاطر تویه ‌که نکنه تو هم ناراحت شی .واقعا هواتو داره .جات خالی تو این سرما و برف هر روز بستنی میخورم .خیلی هوسشو میکنم .بابا هم با تعجب نگاه میکنه که تو این برف چطوری بستنی میخورم ؟؟😁😂 وروجک عسل بی صبرانه منتظرته .میگه خاله جون هر وقت نی نیت به دنیا اومد میبرم خونمون خودم بزرگ میکنم .بهش سیر میدم میخوابونمش بزرگش میکنم .مشتری زیاد داری .فکر کنم نتونم خودم بغلت بگیرم .همه میگن خودم بزرگش میکنم به من فرصت نمیدن .قربونت برم .خیلی دوست دارم .دلم داره برا اون روزا ضعف میره.خیلی دوست دارم دختر خوشگل خودم 🤗😘

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان صدرامامان صدرا
10 بهمن 97 12:25
ماهگردت مبارک پرنسس💗💗💗
seli1370
پاسخ
مرسی خانومی 
مامانمامان
10 بهمن 97 18:03
خداروشکرکه همه پیز روبراهه
seli1370
پاسخ
آره واقعا .ممنون عزیزم
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
11 بهمن 97 8:58
😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pey-sel-nini-1370 می باشد