pey-sel-nini-1370

۲۵ هفتگیت مبارک عزیز دلم

1397/11/28 19:30
نویسنده : seli1370
953 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم .عروسک مامان فدات بشم من .ماشالله روز به روز داری بزرگتر میشی .به هر حرف و حرکت من جواب میدی .صدات میکنم جواب میدی .ماشالله حرکتت خیلی زیاد شده . اونقدر کیف میکنم وقتی لگد میزنی .موندم وقتی به دنیا اومدی کی قراره بهم لگد بزنه 😭مطمینم خیلی دلتنگ این روزا میشم .واقعا بهترین دوران زندگیم بود با تو باهم نفس بکشیم باهم غذا بخوریم .من عشق واقعی رو با تو تجربه میکنم .وقتی میبینم نفس کشیدنت بزرگ شدنت به من وابسته است کیف میکنم که از وجود من یک فرشته دیگه داره به وجود میاد .عزیز دلم خیلی روزهای شیرینیه .شاید نتونی حسمو الان درک کنی ولی وقتی مامان شدی میفهمی .قربون تک تک وجودت برم که با اومدن تو چقدر شادی و برکت تو زندگیمون اومده . همه مشکلات اطرافیان و خودمون یا حل شده یا داره حل میشه .خیلی دلتنگتم میخوام دستای کچیکتو بگیرمو بوس کنم بو کنم ولی میدونم وقتی هم به دنیا بیای دلتنگ این روزا میشم .دخترم این روزها بیشتر از همیشه نزدیک همیم .لحظه به لحظه لذت میبرم و قدر دان این لحظات هستم .تو ضربان قلب منو حس میکنی هر نفس کشیدن منو حس میکنی منم همه وجودتو از ته قلبم حس میکنم .خدایا شکرت بابت این همه نعمت.دختر گلم از اتفاق های این چند هفته بهت بگم که وقت نکردم بیام برات بنویسم .مامانی با مامان جون و بابا جون رفتیم ماکو .بابا جون باز کلی برات خرید کرد .باباتم برات کلی خرید کرد .انشالله وقتی سیسمونی رو چیدم از تک تکشون عکس میگیرم بهت نشون میدم .دست همشون درد نکنه خیلی زحمت میکشن .باباتم کلی لباس گرفت برات و برای کادوی زایمانم یه دوربین عالی و حرفه ای گرفت .خیلی دوسش دارم . خیلی کیف میکنم جات خالی .بهترین دوربینو برامون گرفت که از لحظه به لحظه تو عکس بگیرم .قربونت برم .چه عکسایی ازت میگیرم .فدات بشم دوردونه من .خاله جونت دو هفته پیش برام ویارونه درست کرد وقت نکردم بیام عکساشو بزارم .دست خاله جونت درد نکنه .خیلی خوشمزه بود .سوپ و کوکو لوبیا و سالاد ماکارونی و زرشک پلو با مرغ و پاناکوتا توت فرنگی .خیلی خیلی خوشمزه شده بود .دستت درد نکنه خاله جون خوشگلم .خیلی دوست دارم 😍 خاله جونت قبلا پیتزا هم برام گرفته بود ویارونه یادم رفت عکسشو بزارم .گفته بازم برا ملوسکم پیتزا میگیرم ایندفعه عکسشو میزارم .دست خاله جونت درد نکنه .انصافا خیلی برات زحمت میکشه . چند وقته مشغول اسباب کشیو تعمیر خونه هستن ولی تو رو اصلا فراموش نمیکنه تو این مشغله زندگیش اکثر خرید سیسمونی هاتو خالت زحمتشو کشیده .هر وقت بابا وقت نداره خاله جون باهام میاد دکتر.با دو تا بچه و کار زیادش خیلی زحمت مارو میکشه . عکسارو برات میزارم عشق کوچولوی من .فدات بشم .اینو نگفتم عسل هر چی از نوزادیش داره یکی یکی از وسایلاش پیدا میکنه میاره میده من میگه برا نی نیه تو آوردم .هر چی داره میاره میده من .اون روز یکی از گیره هاشو مامانش زده بود به موهاش رفت زورکی از موی مامانش کشید آورد برای من گفت این برای نی نی تو هستش .😅فداش بشم خیلی دختر ناز و مهربون و با ادبیه .خیلی دوسش دارم .عین دختر خودمه .البته تو رو بیشتر از همه دوس دارم.تو یکی یدونه منی .عکس ویارونت و اون کفشای عسلی و عکس خودت تو ۱۸ هفتگی رو میزارم عزیزم .

َ

 

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pey-sel-nini-1370 می باشد