pey-sel-nini-1370

26 هفتگی مبارک

1397/12/10 0:16
نویسنده : seli1370
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم .سلام پرنسس مامان .قربونت برم که ماشالله روز به روز داری خانم تر میشی .تازگیا نشانه گیری هات رو دنده هامه .حس میکنم چیزی دنده هامو قلقک میده میبینم دست یا پای تو هستش .تکونت میدم کنار میکشی .خیلی لذت میبرم .درسته قلقکم میاد ولی خیلی آرامش بخشه وقتی میبینم سالمی و داری بازی میکنی .انشالله ۱۰۰ ساله بشی مامانی .قلبت هزار سال بتپه . روزا خیلی زود زود میگذره .خیلی روزهای خوبیه ولی خیلی زود زود میگذره . دخترم این هفته روز مادر بود .اولین سال زندگیم بود که همه بهم روز مادر رو تبریک گفتن . مرسی که هستی و من برای اولین بار حس مادری رو حس کردم. خودمم باورم نمیشد که به منم روز مادرو تبریک میگن ‌.خیلی حس خوبیه ‌.وای خدا منم مادر شدم ‌.اصلا باور کردنی نیست یه کوچولو از جنس خودت دورن خودت بزرگ بشه و اسم مقدس مادر برای همیشه روت بمونه . واقعا معجزه هست .وجود تو تو زندگیم معجزه خداست . وقتی لحظه به لحظه بزرگ شدنتو تو اینترنت میخونم میبینم هر هفته کلی تغییرات تو بدنت رخ میده و من از همش بی خبرم . کوچکترین اذیتی نمیبینم ولی تو روز به روز ماشالله بزرگ میشی واقعا به معجزه خدا پی میبرم . عزیزم بابات برا مادر شدنم کلی برام خرید کرد آخرشم برد رستوران .خیلی خوشمزه بود .گفت اینا کادوی اولین سال مادر شدنته .دخترم خیلی کیف میده همه نازمو میکشن بهترین کادو هارو برام میگیرن مخصوصا بابات که دیگه شرمندم کرده . عزیز مامان این هفته رفتم سنوگرافی .ماشالله همه چی عالی .عالی .وزنت ۸۰۰ گرم بود .دکتر گفت عالیه .ماشالله رشدت خیلی خوبه.مامانم حالش ماشالله خیلی خوبه.خیلی ساکت نشسته بودی .اصلا تکون نخوردی تو سنوگرافی .خیلی دوس داشتم حرکاتتو ببینم ولی خب دیگه نمیدونم چرا تکون نخوردی؟؟ در حالی که تکونات زیاده .این هفته مامان جون الشن اینارو برا پاگشایی دعوت کرده بود شام ‌.عکس همشونو میزارم برات .فقط اینو همیشه یادت باشه خیلی خیلی دوست دارم .هم بابا هم من عاشقتیم ‌.بابات خیلی به فکرته .هنوز به دنیا نیومدی این همه نگرانته .به دنیا بیای چی کار میکنه ؟؟ فدات بشم .😍😍

 

پسندها (3)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
16 خرداد 98 11:21
به به چه سفره خوشگلی     نماز روزتان قبول باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pey-sel-nini-1370 می باشد