pey-sel-nini-1370

16 هفتگی مبارک عزیز دلم

1397/9/27 1:52
نویسنده : seli1370
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان .سلام یکی یدونه من .قربونت برم من.خدا همیشه پشت و پناهت باشه .انشالله همیشه زنده باشی قلب کوچولوت همیشه بتپه.انشالله امام زمان یا رو یاور و حافظ تو باشه .دلم برات یه ذره شده .دو روزه احساس میکنم تکوناتو حس میکنم .یه چیزایی شبیه نبض تو رحمم حس میکنم .فدات بشم من .کی خوب تکوناتو حس میکنم .دلم ضعف میره برا تکونات. ۱۶ هفتگیت مبارکه عشقم .ماشالله روز به روز داری بزرگ میشی شکم مامانم روز به روز داره بزرگ میشه .کاش ۵ ماهم زود تموم میشد زود میومدی بغلم .فقط بوست میکردم .ای خدااا چه روزایی رو دارم.عشقم میاد بغل مامانش .مامانی امروز مامان جون و بابا جون رفتن مشهد .میخواستن ما رو هم ببرن ولی چون جفتم پایینه دکتر اجازه نداد.حیف شد میخواستیم باهم بریم زیارت امام رضا .مامان جونو بابا جون دوتایی تنها رفتن.اون روز مامان جون و بابا جونت برام ویارانه آوردن .وای چه خوشمزه بود .تو هم مزشو فهمیدی .دستشون درد نکنه خیلی خوشمزه بود.بیشتر از من بابات خورد .فکر کنم ویارش از من بیشترهخنده دستشون درد نکنه .مامان جون هم غذا آورد هم خونه رو تمیز کرد رفت .همش به خاطر تو هستش عزیز دلم .فدات بشم 

پسندها (1)

نظرات (2)

ارائه دهنده کامل ترین تم های تولد
27 آذر 97 16:08
http://shanithemes.blogfa.com/
مامانمامان
27 آذر 97 23:40
نوش جاااان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pey-sel-nini-1370 می باشد